Přeposlat Citroen C4 Picasso 1.6 HDi 82kW

 

Sdílení článku na sociálních a jiných sítích

Rádi byste se podělili o tento článek s ostatními? Kliknutím na ikonky níže ho můžete sdílet na dané síti.

    ikona Facebook ikona Twitter ikona Linkuj ikona Jagg ikona MediaBlog ikona TopOdkazy ikona Bookmarky ikona TopClanky ikona VybraliSme ikona Delicious ikona Digg ikona Technorati ikona LinkedIn ikona Google

Citroen C4 Picasso 1.6 HDi 82kW

Cena

190 000 Kč

Značka

Citroën

Karosérie

MPV

Najeto

82124 km

Výkon

82 kW

Motor

1600

Palivo

nafta

Barva

šedá

STK

2019-05-01

Servisní kniha

ano

Stav

ojeté

Články o značce Citroën

Citroën C5 Aircross je novou vlajkovou lodí Citroënu a chce být nejpraktičtější SUV ve své třídě

Citroën C5 Aircross je novou vlajkovou lodí Citroënu a chce být nejpraktičtější SUV ve své třídě

05.06.2018 | Francouzský Citroën představil novou generaci modelu C5, ale ne v tom podání, jak by si většina milovníků klasiky přála. K označení C5 totiž přibyl…

Modernizovaný Citroën C4 Cactus je prvním vozem značky v Evropě s novými tlumiči PHC

Modernizovaný Citroën C4 Cactus je prvním vozem značky v Evropě s novými tlumiči PHC

02.11.2017 | Extravagantní, a tak trochu střelený Citroën C4 Cactus se dočkal faceliftu, který přináší jednu poměrně zásadní věc. Tento automobil totiž sám…

Citroën představil nové SUV C5 Aircross: Může mít až 300 koní a nový systém odpružení

Citroën představil nové SUV C5 Aircross: Může mít až 300 koní a nový systém odpružení

20.04.2017 | Francouzská automobilka Citroën představila své nejnovější SUV s označením C5 Aircross a stalo se tak na autosalonu v Šanghaji. Novinka zaujme jak…

Levný Citroën C-Elysée prodělal lehkou modernizaci

Levný Citroën C-Elysée prodělal lehkou modernizaci

17.11.2016 | Citroën po čtyřech letech decentně zmodernizoval svůj levný sedan C-Elysée, který se prodává i na našem trhu. Technicky se toho moc nezměnilo, ale…

Další články

více

méně

méně značek

Již jednou jste hlasovali.

Odebrat možnost

Model

Nerozhoduje

Musíte vybrat alespoň dva produkty k porovnání.